تعرفه هاي انجام سئو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 84
نویسنده : admin

 

 

خدمات سئو  ممکن است شامل ويرايش محتواي آن، اضافه کردن محتوا، اصلاح HTML و کدگذاري مربوطه باشد تا بتواند ارتباط آن با کلمات کليدي خاص را افزايش دهد و مانع فعاليت هاي نمايه سازي موتورهاي جستجو شود. تبليغ يک سايت براي افزايش تعداد لينک ها يا لينک هاي ورودي، يک تاکتيک ديگر SEO است. تا ماه مه سال 2015، جستجوي تلفن همراه از جستجوي دسکتاپ پيشي گرفت.

به عنوان يک استراتژي بازاريابي اينترنتي، SEO به بررسي نحوه کارکرد موتورهاي جستجو مي پردازد، الگوريتم هاي برنامه ريزي شده کامپيوتر که رفتار موتور جستجو را تعيين مي کنند، چه افرادي جستجو مي کنند، کلمات جستجو واقعي يا کلمات کليدي به موتورهاي جستجو تايپ مي کند و موتورهاي جستجو توسط مخاطبان هدفشان ترجيح داده مي شوند. جستجوگرها به اين دليل انجام مي شوند که يک وب سايت بازديد کننده بيشتري از موتور جستجو دريافت مي کند که وب سايت هاي بالاتر در صفحه نتايج جستجو (SERP) رتبه بندي مي شود. سپس بازديد کنندگان مي توانند به مشتريان تبديل شوند.

سئو به دليل بهينه سازي موتور جستجوي محلي متفاوت است، زيرا دومي بر روي بهينه سازي حضور آنلاين در کسب و کار متمرکز است به طوري که صفحات وب توسط موتورهاي جستجو نمايش داده مي شود زماني که کاربر يک جستجوي محلي را براي محصولات يا خدمات خود وارد کند در عوض، بيشتر به جستجوي ملي يا بين المللي متمرکز است.

تاريخ

مديران وب و ارائه دهندگان محتوا در اواسط دهه 1990 موتورهاي جستجو را به عنوان اولين موتورهاي جستجو در فهرست وب اوليه براي بهينه سازي وب سايت ها آغاز کردند. در ابتدا تمام مديران وب فقط نياز به ارسال آدرس صفحه يا URL را به موتورهاي مختلف ارسال مي کردند، لينک هاي ديگر را از آن استخراج مي کردند و اطلاعاتي را که در صفحه پيدا شده بود، بايد نمايه ميشد. اين فرآيند شامل يک عنکبوت موتور جستجو است که يک صفحه را دانلود و ذخيره آن بر روي سرور خود موتور جستجو، جستجو مي کند. برنامه دوم، به نامindexer شناخته مي شود، اطلاعاتي درباره صفحه را استخراج مي کند، از قبيل کلمات موجود در آن، جايي که آنها در آن قرار دارد، و هر وزن براي کلمات خاص، و همچنين تمام پيوندهاي موجود در صفحه. همه اين اطلاعات بعدا در يک زمانبندي براي خزيدن قرار مي گيرند

صاحبان وب سايت، ارزش يک رتبه بندي بالا و ديد در نتايج موتور جستجو را به رسميت شناختند، و فرصتي براي کلاه سفيدها و کلاه سياه ها (کلاه برداران سئو) فراهم شد. به گفته Danny Sullivan، تحليلگر صنعت، عبارت "بهينه سازي موتورهاي جستجو" احتمالا در سال 1997 به کار گرفته شد. سوليوان بروس کلي را به عنوان يکي از اولين افرادي که اين اصطلاح را تبليغ مي کند، به آن اعتبار داد. در 2 مه 2007، جيسون گامبرز تلاش کرد که اصطلاح SEO را به وسيله متقاعد ساختن دفتر علامت تجاري در آريزونا نشان دهد که جستجوگرها "فرآيند" هستند که شامل دستکاري کلمات کليدي و نه "خدمات بازاريابي" مي شوند.

هزينه نهايي سئو سايت

عوامل بسياري در تعيين قيمت نهايي سئو تاثير دارند. در حالت کليقيمت سئو و بهينه سازي به موارد زير وابسته است:

ميزان رقابت در بين کلمات کليدي

عمر سايت و دامنه

وضعيت و ميزان فعاليت رقبا

مقدار محتواي اختصاصي و کيفيت آنها

وضعيت و جايگاه فعلي سايت

تعداد کلمات کليدي جهت سئو

تضمين جايگاه سايت بعد از اتمام قرارداد سئو

مشاوره، آموزش و پشتيباني 

منبع: سئوسايت

 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان efext و آدرس efext.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com